Olet palvelun arvoinen

Kun sinulle tulee ongelma ihan minkä vain laitteesi kanssa niin tarvitset ainoastaan yhden puhelinnumeron, jonne soittaa. Meillä puhelimeen vastaa aina työasema-asiantuntija, joka pystyy heti puhelimessa auttamaan sinua.

Tavoitteemme on lisätä asiakkaidemme tyytyväisyyttä työkaluihinsa. Tässä avainroolissa ovat nopeus ja ammattitaito.

Yli 80%

Ongelmista ratkeaa ensikontaktilla

1

Puhelinnumero kaikille ongelmille

Alle 1%

Kaikista palvelupyynnöistä johtaa lähitukeen

Hyödyt

Jyväskylässä sijaitseva palvelukeskuksemme palvelee aina kun apua tarvitaan, suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi.

Me autamme vakioimaan ja välttämään raskaat ratkaisut ja kun tuen tarve vähenee niin kuukausihinta laskee. Lisäksi kehitämme palveluamme yhdessä asiakkaan tarpeet huomioiden, sillä se mikä käy kaikille ei yleensä käy kenellekkään.

Kiinteä hinnoittelu

Kiinteä kuukausihinta pitää sisällään myös puhelimet sekä tabletit. Hinta määräytyy henkilöstö- ja kontaktien määrän perusteella.

Raportointi

Reaaliaikainen raportointi palveluportaalista kertoo kuukausittaiset palvelupyyntöjen määrän kategorioittain. Palveluportaalin kautta voit seurata yrityksesi palvelun tilaa ja muodostaa tämän kautta kokonaiskuvan palvelusta. Yhdessä asiakkaan kanssa kehitämme palautteen pohjalta tapoja toimia sekä ympäristöä.

Asiantunteva tuki

Ensikontaktina on aina asiantuntija, joka ratkaisee yli 80% ongelmista. Koko Suomen kattava lähituki, joka kuuluu palveluun, ratkaisee ongelmat, jotka eivät selviä etäyhteyden avulla. Kaikista palvelupyynnöistä alle 1% johtaa lähitukeen. Ohjaamme myös kolmannelle osapuolelle palvelupyynnöt sovitusti, esim taloushallinto, ohjelmisto yms.

Säännölliset kehityspalaverit

Kehityspalavereissa palvelupäällikön kanssa käydään läpi palvelupoikkamia, korjausehdotuksia, ympäristön kehitystä sekä kvartaaleittain palvelupyyntöjen lukumäärän muutokset.

Hankintajärjestelmä

Laitteet toimitetaan täysin asennettuna eli laitteissa on valmiiksi asennettu kaikki mahdolliset ohjelmistot, joista on sovittu. Kun käyttäjä saa laitteen, niin hän voi kirjautua siihen omilla tunnuksilla ja aloittaa käytön. Veloituksettomat laitepuskurit yhdistettynä valmistajan myöntämiin erikoishintoihin takaavat selkeitä hyötyjä, heti.

Palveluprosessi

Suoraviivaista ja läpinäkyvää palvelua, jonka tehtävä on mahdollisimman nopeasti auttaa avuntarvitsijaa oli hän sitten missä tahansa.

Yhteydenotto Service Deskiin

Ensikontaktina asiantuntija, joka ratkaisee yli 80% ongelmista

Lähituki ratkaisee ongelmat, jotka eivät selviä etäyhteyden avulla

Kuukausittaiset raportit palveluportaalista

Seuranta- ja kehityspalaverit

Haluan kuulla lisää



Laske palvelun hinta

*Keskimäärin asiakkaidemme organisaatioissa palvelupyyntöjä per käyttäjä tulee 4,5 kappaletta vuodessa. Laskurillamme voit laskea suuntaa antavan hinnan myös omilla luvuillasi jos tiedät tilanteen tarkasti omassa organisaatiossasi.

-

+


-

+


679 € / kk

Empower Oy

Empower Oy on monikansallinen palveluyritys, joka toimittaa energia-, tietoliikenne- ja teollisuussektoreiden rakentamis-, ylläpito- ja asiantuntijapalveluita. Empowerin laaja IT-ympäristö käsittää lähes 2000 työasemaa yli 50 toimipisteessä. Accountor ICT huolehtii Empowerin työasemista, ylläpidosta, päivityksestä ja ohjelmistopaketeista. Käyttäjätuki hoituu helposti ja tehokkaasti servicedeskin kautta. Valtakunnallinen, useita kymmeniä lähitukipisteitä käsittävä palvelu tuo lähituen asiakkaan toimipisteisiin. Niinpä konkreettinen tuki on nopeasti paikalla. Lisäksi käyttäjiä palvellaan sujuvalla etätuella. Nopean avun saa yrityskohtaisesta palvelunumerosta, johon vastaa aina asiantunteva asiakasneuvoja.

Käyttäjätuesta nopea apu

Käyttäjätuen tärkein tehtävä on varmistaa, että asiakas voi hoitaa oman työnsä sujuvasti. Accountor ICT:ltä avun saa yhdestä numerosta joustavasti, asiakkaan omien aukioloaikojen mukaan.

Accountor ICT:n työasemakohtaisesti kiinteä hinnoittelu mahdollistaa palvelun tarkan budjetoinnin. Kilpailukykyinen hinta räätälöidään asiakkaan yksilökohtaisen tarpeen mukaan, ja se sisältää etä- ja lähituen asiakkaan toimiston aukioloaikojen puitteissa, tarvittaessa vaikka vuorokauden ympäri. Joustavan ja tehokkaan palvelun avulla yli 90 % ongelmatilanteista ratkaistaan lähes välittömästi. Tavoitteena on saada käyttäjä takaisin töihin niin pian kuin mahdollista. Kun ongelma voidaan hoitaa puhelun aikana, työntekijöiden aikaa säästyy ja tukipalvelun hinta pysyy edullisena. Lyhyt ja tehokas palveluketju säästää kaikkien resursseja.

Ohjelmallisista työkaluista Microsoft Lync on ylitse muiden. Palavereihin varatut ajat ovat puolittuneet, kun niitä varten ei enää tarvitse siirtyä paikasta toiseen. Erityisesti se, että palavereja voidaan järjestää pikaiseenkin tarpeeseen, nopeuttaa asioiden etenemistä. Paikallaolotieto auttaa asioiden käsittelyä huomattavasti, ja kysymyksiin saa vastauksen välittömästi. Sähköpostin käyttö on vähentynyt oleellisesti, kun kaikkia keskusteluja ei enää tarvitse käydä ”kirjeitse”.

Henri Jacobsson
Production Director, ICT

Empower Oy

Lue koko tarina

Asiakkaitamme

Haluan kuulla lisää



Muut palvelut

Lisenssienhallinta

Lisenssienhallinta Microsoft pilvipalvelut, Cloud Solution Program (CSP) Microsoftin pilvipalvelut sekä Accountor ICT ratkaisu- ja palveluvalikoima yhdessä tuovat asiakkaille kokonaisuuden, johon ei ole aiemmin totuttu.

Lue lisää

Mobiililaitteiden elinkaari ja hallinta

Suojele yrityksesi tietoja käyttämällä Accountor ICT:n operaattorista riippumatonta mobiililaitteiden hallintapalvelua. Palvelun avulla voit helposti hallita laitteita ja määrittää yrityksen mobiilipolitiikan mukaiset tietoturva-asetukset.

Lue lisää

Työasemahallinta

Työasemahallinnalla tarkoitetaan työasemien ja erilaisten sovelluksien automatisoituihin asennuksiin käytettävän järjestelmän ylläpitoa ja sen toiminnan varmistamista.

Lue lisää

Tietohallinto- ja palvelupäällikkö -palvelut

Tietohallintopalvelu on erinomainen vaihtoehto organisaatiolle, joka haluaa keskittyä omaan ydinosaamiseensa eikä tietotekniikkaratkaisujen rakentamiseen.

Lue lisää