Työasemahallinta

Työasemahallinnalla tarkoitetaan työasemien ja erilaisten sovelluksien automatisoituihin asennuksiin käytettävän järjestelmän ylläpitoa ja sen toiminnan varmistamista.

Työasemahallinta on loistava valinta silloin, kun haluat minimoida yrityksesi työasemiin kuluvaa asennusaikaa. Samalla saat työasemien tietoturvan paremmin haltuun, sillä palvelumme standardoi ympäristön selkeäksi ja huomattavasti helpommin valvottavaksi. Työasemien päivitykset ja ohjelmistojakelut hoidetaan keskitetysti hallintapalvelimien kautta. Yhtenäiset sovellukset ja yhtenäinen versiotaso parantavat oleellisesti työympäristösi toimivuutta ja helpottavat sen ylläpitoa.

Työasemahallinta sisältää

• Laiterekisterin ja perustietojen ylläpidon (Asset Management) tehtyjen muutospyyntöjen mukaisesti
• Palveluportaalin
• Vakioitujen sovellusten jakelun

Työasemahallinta mahdollistaa myös

• Paketoitujen sovellusten asentamisen
• Yöasemien automatisoidut asennukset

Automatisoitu asennuspalvelu

• Mahdollistaa mallinnettujen työasemien asennukset suoraan tukkurilla
• Esiasennuspiste on rakennettu omaksi dedikoiduiksi ympäristöksi
• Asennukset tehdään aina PCP ServiceDesk toimesta
• Asennus ”avaimet käteen”, valmiina käyttöön offline domain join liitoksella