Käyttäjätuki

IT-Tuki joka TUNTEE sinut

Varmista, että työasemasi ohjelmistoineen on aina parhaassa iskussa. Accountor ICT Service Desk on palvelu, joka sisältää kaiken tarvittavan työaseman katkottoman toiminnan varmistamiseksi. Palveluidemme avulla voit varmistaa liiketoimintaratkaisusi toiminnan ja kehittää IT-ympäristöäsi.

 

Service_box_open1

Etätuki – Ratkaisu yhdellä soitolla

  • NOPEA
    Etähallinta nopeuttaa ongelmien selvittelyä. Ensikontakti asiantuntijaan ratkaisee jo lähes 98% ongelmista. YKSI puhelu riittää.
  • HELPPO
    Käyttäjä tekee palvelupyynnön oman työasemansa ongelmista soittamalla, sähköpostitse tai selainyhteydellä.
  • OSAAVA
    Asiantuntijamme opettelee järjestelmäsi.  Panostamme asiantuntijamme jatkuvaan koulutukseen. Kaikki tukipyynnöt kirjataan, jotta voit kehittää järjestelmäsi.
  • JOUSTAVA
    Konseptimme räätälöidään suurille ja pienille yrityksille tukemaan parhaiten liiketoimintatarpeittesi.  Voidaan laajentaa toimivaksi myös 24/7
service_desk_helppo

 Lähituki – Tulee luoksesi

  • HENKILÖKOHTAINEN
    Lähituki ratkaisee ongelmat jotka eivät selviä etäyhteyden avulla.
  • ERITTÄIN KATTAVA
    Tukipisteet kattaa koko Suomen
  • HELPPO
    Käyttäjä tekee palvelupyynnöt oman työasemansa ongelmista soittamalla, sähköpostitse tai selainyhteydellä.
  • OSAAVA
    Asiantuntijamme opettelee järjestelmäsi.  Panostamme asiantuntijamme jatkuvaan koulutukseen. Kaikki tukipyynnöt kirjataan, jotta voit kehittää järjestelmäsi.
  • JOUSTAVA
    Konseptimme räätälöidään suurille ja pienille yrityksille tukemaan parhaiten liiketoiminta tarpeittesi.  Voidaan laajentaa toimivaksi myös 24/7.
service_desk_lahituki

 Miten yrityksesi hyötyy palvelusta?

  1. Helpotat IT- tukiprosessia.
    Yksi luotettava kumppani = yksi tuki- ja palvelunumero
  2. Saat luotettavan palvelukokonaisuuden.
    Keskity omaan ydinliiketoimintaasi
  3. Takaat järjestelmän toimivuuden.
  4. Parannat järjestelmäsi ylläpitoa ja kehitystä.
  5. Saat osaavan asiantuntijaverkoston.
    Asiantuntijamme opettelee järjestelmäsi ja tarjoaa apua silloin, kun yrityksesi IT-tuki ei pysty ratkaisemaan ongelmia.
  6. Yhtenäistät sovellukset ja versiotasot.
  7. Keskität työasemien päivitykset.
  8. Saat joustavan palvelun – liiketoimintatarpeesi voi muuttua.
  9. Ennakoit IT:n ylläpitokustannuksia.

Saat palvelumme käyttäjäkohtaisella kuukausimaksulla tai maksat vain käytön mukaan.

10. Vapautat käyttäjät tuottavaan työhön.


 Kenelle palvelu on tarkoitettu?

  1. Palvelu skaalautuu sekä suurten että pienten yritysten tarpeisiin.
  2. Kun haluat it-henkilöstösi keskittyvän oman it-ympäristönsä kehittämiseen
  3. Kun haluat varmistaa liiketoimintaratkaisusi toiminnan
  4. Kun haluat palvelun toimivaksi tarvittaessa myös 24/7

 Miten toteutamme palvelumme?

  1. Tuemme skaalautuu vastaamaan sekä suurten että pienten yritysten tarpeita asiantuntijaverkostomme ja kumppanimme avuin.
  2. Ratkaisumme lähtökohtana on laatu, luotettavuus ja henkilökohtaisuus. Tämän takaavat osaava ja sitoutunut henkilöstö. Panostamme asiantuntijamme jatkuvaan koulutukseen.
  3. Asiakaspalveluprosessimme räätälöidään joustavaksi ja ketteräksi vastaamaan yrityksesi prosesseja.
  4. Palvelusopimuksemme sisältö on selkeä.
  5. Yhdistämällä yli 20 vuoden aikana kerättyä tietotaitoa pystymme tarjoamaan kokonaisvaltaisesti PCP:n  muita palveluita.

 Asiakastoteutuksia