IT-ympäristön ylläpitopalvelut

Tarjoamme asiakkaillemme IT-ympäristön ylläpitopalveluita. Ylläpitopalvelu koostuu esimerkiksi työasemien, palvelimien ja lähiverkon osista tai niiden kokonaisuuksien ylläpidosta ja/tai valvonnasta.

Toimittaja nimeää asiakkaalle (tämän niin halutessa) asiantuntijan, joka ennalta sovittuna päivänä on asiakkaan käytettävissä ylläpitämässä IT-järjestelmiä. Lähitukipäiviä voidaan käyttää myös työpäivinä osana asiakkaan ympäristössä toteutettavia projekteja. Lähitukipäivien yhteydessä asiantuntijamme täyttää yhdessä asiakkaan kanssa yläpitoraportin, johon merkitään tehdyt toimenpiteet, havainnot, kehitysehdotukset ja ohjeet vakiokäyntien toimenpiteitä varten. Raporttia päivitetään muutosten yhteydessä.

Asiakkaan yhteyshenkilöt saavat lisäksi puhelin- ja sähköpostituen. IT-ympäristön ylläpitopalvelun sopimukseen voidaan liittää myös sovituin välein pidettävä kehityspalaveri, jonka tarkoituksena on kehittää asiakkaan ympäristöä vastaamaan parhaalla mahdollisella tavalla liiketoiminnan haasteita ja tukemaan niiden toimintoja. He toimivat asiakkaan osalta muiden ryhmien tukena ja varmistavat samalla, että muilla palveluryhmillä on asiakkaasta ajantasainen tieto ja dokumentointi käytössä.