Pilvisiirtymä ja monipilvialusta liiketoiminnan tulevaisuuden ehto

Julkaistu 26.6.2018 - 10:11

Syksyn maksuttomassa webinaarisarjassa saat vastauksia mm. seuraaviin kysymyksiin:

– Miten varmistaa, että asiakasvastaavat ja myyjät saavat reaaliaikaista tietoa asiakkaiden liiketoiminnan kehittymisestä?
– Kuinka liidit kääntyvät paremmalla osumatarkkuudella asiakkuuksiksi ja liikevaihdoksi?
– Kuinka siirrät helposti ja vaivattomasti asiakkaan taustatietoja CRM:ään myynnin tueksi?
– Miten helpotan sopimusten ja dokumenttien hyväksymistä ja keskitettyä hallintaa?
– Kuinka hallita käyttäjätunnuksia ja salasanoja yhdestä paikasta?
– Onko käyttäjän mahdollista kirjautua kaikkiin tarvittaviin palveluihin yksillä tunnuksilla?

 

Kenelle tarkoitettu?

 

Maksuton webinaarisarja Azuren hyödyntämisestä pilvisiirtymässä on tarkoitettu IT-, tietohallinto-, myynti- ja markkinointijohdolle, joita mielenkiintoiset aihealueemme koskettavat jokapäiväisessä työssä.

 

Varmista etumatkasi kisää kalenteriisi syksyn tärkeät webinaaripäivämäärät:

2.10. klo 9.00-9.30 Myynnin ja asiakassuhteen tukena muistio ja haastattelu- mobiiliapplikaatio
6.11. klo 9.00-9.30 Cloud 2.0 Monipilvipalvelu
4.12. klo 9.00-9.30 Hallitse eri tunnuksia ja salasanoja keskitetysti Azure-pilviratkaisussa

Accountor ICT kertoo yhdessä Accountor Enterprisen kanssa miten ratkaisuihin saadaan lisää tehoa Azuren avulla.

Nähdään webinaarissa!

Jari Meri
Myynti- ja markkinointijohtaja
Accountor ICT

 

PYSY AJAN TASALLA

TILAA ILMAINEN UUTISKIRJE

Saat yrityksemme tuoreimmat uutiset suoraan sähköpostiisi.