Tehosta liiketoimintasi mahdollisuuksia – aamiaistilaisuus 13.6. klo 8.30

Julkaistu 3.5.2018 - 8:29
Tapahtuma:
Tehosta liiketoimintasi mahdollisuuksia - vältä ICT:n karikot
Aihe:
Aamiaistilaisuus
Pvm:
13.6.2018
Klo:
8.30-11.00
Paikka:
Turun Caribia
Osoite:
Kongressikuja 1, 20540 Turku

Asiakkaamme voivat nyt huoletta keskittyä omaan ydinliiketoimintaansa. Sen toteuttaminen on tehokkaampaa, kun me huolehdimme ICT-palveluista.

Accountor -konserniin kuuluva Accountor ICT toi markkinoille kapasiteettipalvelun, joka tarjoaa asiakkaan todellisen käyttötarpeen mukaisia ja skaalautuvia ICT-ratkaisuja sekä -palveluita. Olemme kääntäneet maailman ylösalaisin. ICT-alusta ei enää rajoita liiketoiminnan mahdollisuuksia, vaan yrityksen sovellusratkaisut ohjaavat ja muokkaavat kapasiteetin halutunlaiseksi.

Viemme myös laskutuksen uudelle tasolle tarjoamalla esimerkiksi pilvipalveluiden minuuttipohjaista hinnoittelua. Accountorilla on pitkä historia ja kokemus ICT-ympäristön kaikista osa-alueista. Ratkaisumme perustuvat moderneihin ja testattuihin laite-, ohjelmisto-, tietoliikenne, -kapasiteetti sekä tietoturvaratkaisuihin. Kokemuksemme kautta olemme tuotteistaneet jokaisen osa-alueen ympärille sitä tukevat lisäarvopalvelut.

Palveluitamme on jo käytössä useiden yritysten liiketoimintakriittisissä ympäristöissä.

Lisäksi olemme nyt läsnä maanlaajuisesti. Accountor ICT:n kautta yritykset voivat nyt hankkia kaikki tarvitsemansa ICT-ratkaisut ”yhden luukun” kautta. 

 

Tervetuloa aamiaistilaisuuteemme Turun Caribiaan 13.6. klo 8.30 – 11.00 kuulemaan lisää.

 

Kenelle tarkoitettu?

 

Tilaisuus on tarkoitettu liiketoiminta-, tietohallinto- ja hallintojohtajille, sekä kaikille, joilla on merkittävä rooli yrityksen IT-ratkaisuihin liittyvissä päätöksissä.

 

Miksi kannattaa osallistua?

 

Tulet oppimaan, että uusi Cloud 2.0 kapasiteettipalvelu todellakin tarjoaa jotain ennennäkemättömän uutta ja kustannustehokasta ICT-ratkaisujesi taustaksi. Jotta asia ei jäisi vain myyntipuheiden tasolle, tarjoamme kaikille tilaisuuteen osallistuneille yrityksille ilmaisen puolen päivän workshopin, jossa arvoidaan nykyisen ympäristönne kykyä tukea liiketoiminnan tarpeita, ja vertaamme sitä Cloud 2.0 kapasitettipalvelun tarjoamiin parhaisiin käytäntöihin. Workshopin lopputuloksena asiakas saa suuntaviivat, joiden avulla voidaan suunnitella ympäristön kehittämistä.

 

Ohjelmassa

  • Aamiainen ja tervetulosanat
  • Accountor ICT – kaikki palvelut yhdeltä luukulta asiakkaan parhaaksi
  • Cloud 2.0 – taattua hybridikapasiteettia
  • Mikä on One Accountor ja mitä se tarkoittaa Teille?
  • Accountor ICT –tarjooma ja hyödyt asiakkaalle
  • Miten tietohallinto tukee yrityksen ydinliiketoimintaa?

 

Ilmoittautuminen

Ilmoittaudu alla olevan lomakkeen kautta perjantaihin 8.6.2018 mennessä. Paikkoja on rajallisesti.

Lisätietoja tapahtumasta ja mahdolliset viime hetken ilmoittautumiset: Nina Hiltunen, nina.hiltunen(a)accountorsoftware.fi

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

PYSY AJAN TASALLA

TILAA ILMAINEN UUTISKIRJE

Saat yrityksemme tuoreimmat uutiset suoraan sähköpostiisi.